Ce sujet a été résolu
Ce délire représente tellement bien les rêves et les paralysie du sommeil
Vous avez sûrement déjà fait des rêves étranges qui confondent la réalité
Si ça se trouve il y a des backroom dans une dimension parallèle sauf qu'on noclip uniquement pendant notre sommeil
Si ça se trouve il y a des backroom dans une dimension parallèle sauf qu'on noclip uniquement pendant notre sommeil
il y a 9 mois
TintinQuiRit
9 mois
il y a 9 mois
J'ai fais des rêves où j'avais l'impression de vivre une autre vie pendant plusieurs jours le temps d'une nuit
( j'étais complètement perdu au réveil par rapport à ma vie )
Mais les backrooms jsp
( j'étais complètement perdu au réveil par rapport à ma vie )
Mais les backrooms jsp
il y a 9 mois
Non mais le concept me fascine
Pour ceux qui ne l'aurait toujours pas vu voici une des meilleures mise en scene du concept :
https://youtube.com/playl[...]hol_z&si=WHtUO-ArsnrTALzM
Sinon dans un genre plus contemplatif, images de synthèse il y a ça :
https://youtube.com/playl[...]lmJ2j&si=0aseUJl2qj0HZKJR
Pour ceux qui ne l'aurait toujours pas vu voici une des meilleures mise en scene du concept :
Sinon dans un genre plus contemplatif, images de synthèse il y a ça :
IRL(s) Annecy et alentours : GO MP
il y a 9 mois
On le sait tous que tu es homosexuel, pas la peine de nous donner le détail de tes fantasmes tordus de backrooms.
tastycrousty.buzz Juif qui parle, bouche qui ment.
il y a 9 mois
JeanLucReichman
9 mois
Non et j'espère que ça existe pas sauf si ca ressemble au paradis
J'ai déjà fait des rêves ou je me trouve tiré vers des lieux façon backroom, avec la panique qui monte
il y a 9 mois
étrangement non et je ne crois pas non plus aux univers parallèles
je vois l'univers comme infini et je doute qu'on puisse faire des clones de l'infinité
je vois l'univers comme infini et je doute qu'on puisse faire des clones de l'infinité
il y a 9 mois
C'est une question très vague, par autre dimension, tu parles d'univers parallèle aux nôtres physiquement comme le multiverse ?
Ou par autre dimension t'entend carrément un autre moyen de vivre qui ne serait pas forcément physique ? Avec des lois différente de la vie et de la mort de la vue de l'ouie etc ?
Ou par autre dimension t'entend carrément un autre moyen de vivre qui ne serait pas forcément physique ? Avec des lois différente de la vie et de la mort de la vue de l'ouie etc ?
il y a 9 mois
J'ai déjà fait des rêves ou je me trouve tiré vers des lieux façon backroom, avec la panique qui monte
Pas moi mais je trouve ça glauque les backroom après j'ai pas trop compris ce que c'était
il y a 9 mois
Erir
9 mois
C'est une question très vague, par autre dimension, tu parles d'univers parallèle aux nôtres physiquement comme le multiverse ?
Un univers qui est superposé au notre sauf que c'est altéré
Par exemple une fois j'ai fait un faux réveil, je vais à mon travail et une fois dans l'ascenseur, il tombe sous le niveau du sol et là je me retrouve dans un lieu bizarre avec de l'eau jusqu'aux genoux
Par exemple une fois j'ai fait un faux réveil, je vais à mon travail et une fois dans l'ascenseur, il tombe sous le niveau du sol et là je me retrouve dans un lieu bizarre avec de l'eau jusqu'aux genoux
il y a 9 mois
J'ai déjà fait des rêves où je suis bloqué dans des endroits infinis
Quomodo vales ? Nam ego sum Solanum tuberosum !
il y a 9 mois
GLaDOSCleaMolette
9 mois
J'ai déjà fait des rêves où je suis bloqué dans des endroits infinis
Le délire liminal space donne vraiment une impression de déjà vu, c'est troublant
il y a 9 mois
Par exemple si j'entre dans une maison et que je me balade trop longtemps dedans quand je vais ressortir par la porte d'entrée en fait ça sera d'autres pièces
il y a 9 mois
Après je suis obligé de traverser le plafond en voulant pour en sortir
il y a 9 mois
Acerrimus ex omnibus nostris sensibus est sensus vivendi
Acerrimus ex omnibus nostris sensibus est sensus vivendi
il y a 9 mois
Il existe peut-être des dimensions parallèles, mais j'ai du mal à les imaginer comme les couloirs d'une entreprise de banlieue parisienne...
il y a 9 mois
TintinQuiRit
9 mois
Les backrooms c'est pas les salles où les Homos ils font des partouzes ?
En tout cas je te déconseille de discuter backroom avec un gay
: "Je n'arrêtes pas de penser aux Backrooms en ce moment, ça m'obsède"
: "Je peux t'en conseiller une très bonne dans le Marais à Paris si tu veux"
En tout cas je te déconseille de discuter backroom avec un gay
il y a 9 mois

YouTube
Vidéo YouTubeLevel 854. Deadzone. Carcinogenic atmosphere and fire accidents. Level looks like home but burnt down to crisp. Distorted and broken house. Regular stuff are gone probably because it's ash on the floor. It's smoky and still on fire in some spots You start on third floor. It's clean rooms decorated in white. Don't interact or touch anything. This part isn't real. It's an illusion created by the entity. Exploring the rest of the level is dangerous. Level is 200 000 square feet. It's covered in debris, trash, and smoky fires. Windows seem indestructible and fire resistant. Floor 3 is where people start and illusion begins. The toilets stink bad and there are also random paintings or pictures. IN floor 2, smoke is everywhere. Debris on the floor stack up. One of the room looks like an attic space. This zone isn't as smoky. Some think it's the layer of where the entity lives. Floor 1. It's too hot with all the fire and the smoke and it's the worst part. Smoke and fire seem to come in waves that can be timed out. There was a kitchen and probably aworkout room here. The entity is nicknamed " the woman " and it has the power to cause hallucinations. It's a feminine figure with grossly burnt and wrinkly skin. During hallucinations she could transform into a family member or friend. Main way to exit is to know you are manipulated and get out. Second is to confuse the entity to stop the illusion. Run to them and confuse them. Last method is to attack her, fight her. To enter this level you have to be on level 853 and go through a door labeled 351. To exit, find the frontdoor on floor 1 or follow the entity around until you are sent out.
Level 189. Class 2. A lot of people entered here by accident. The level is made of a seemingly endless cluster of bathrooms. They have 2 exits doors. Either it leads you to a different bathroom either to a different level. Bathrooms are different and the doors change. Outside windows, people said they saw staticky blue skies with weird clouds, or some saw a white void and nothing else. The level is chill at the start. A rare type of bathrooms are made of gold. You could have entire showers, bathtubs and jacuzzis. Instead of regular water out of the drain it's almond water. For the first 50 or so bathrooms the level is safe. After that it's almost impossible to find an exit door to a different level. It starts feeling more unsafe and the rooms start being decay or to break down. Toilets were filled with mysterious fill material and they were dimmer and bathrooms got pitch black. Pipes leaked and exploded. Some reports of figures lurking in the shadows. You could face smilers, hounds and other normal entities. And these weird noises. A green door with no handle was also found. An entity named Mark greeted the explorer who lead him to the exit door which took the person to the level 4. To enter you can go on a restroom on level 2, open a door inside or sit on a toilet in level 2 and spray air fresher in the air. You can come here to get almond water from a luxury bathroom.The door leading to exit often leads to level 2.
Level fun +. It's located somewhere deep inside its parent level, level fun. It's said to be more dangerous. it's a large playrooms. The sublevel has been described as open concept in sprawling. It has non euclidean geometry. You will feel like you have been here before. It makes wanderers comfortable. They can shift and change at any given time. They will take the appearance of a slide of that person's memory so everyone will see a different thing once someone passed here. Sometimes the ball pits are perfectly aligned. That probably means the entity is near you. Don't slide into a ball pit either as some assume that things like smilers hide here The entity is the party creator. Another type of partygoers. They have a bluish purplish hue on them while the partygoers are yellow Some people theorize that destroying a party creator will turn them back into a partygoer. And some say you could escape the backrooms by doing that. But no one made it out of the level to tell the tale. No one knows how to exit. Some say that letting you consumed by a party creator will lead him to let you out. But we don't know.
. - 980. The whole level is unknown and enigmatic full of structural and spatial glitches. The main layout is a labyrinth of nightmarish and nostalgic liminal corridors. At first it looks like a huge hospital without beds or equipment. Floor is slippery and made of white tile. Slippery because of the almond water on it. Walls are made on concrete. They are lit up by dim green light. Find a black wooden door to exit the forst portion of the level. You will be sent to the main part of level 980. First room after that door will be the first memories from real life. After keep going through doors you go through different moments from your life. These corridors are glitchy and volatile. No confirmed exit. Maybe try to find your luck and noclip somewhere out.
Level - 999. It's class habitable. A long road going through a mountain chain. Weather is misty and moderate and the level has constant calming bird sounds. After a couple hours of walking the road seems to loop around itself. The level is safe. Aroud the mountain there is an unexplored ocean. Only a bit scary part is in the night when people feel like watched or unsettled. Because of the safety of the level, a few communities set up on there. Only anomalous thing is something called log cabins appearing randomly around the road and the woods. When people aren't in there for long periods of time they seem to disappear. Inside, they seem normal even if it can be glitchy by times. To enter this level, you can try to enter a red building on level 11 and to exit, you can jump off a mountain for a chance to be esnt on level 4 251.
il y a 9 mois
160
Sur ce sujet0